onsdag 19 januari 2011

Mean green fighting machine




3 kommentarer:

  1. Varför uppdaterar du inte mer? =(
    har du brist på inspiration att blogga så kolla hiilen.blogg.se för hon har massa inspiration! och tävlingar där hon lottar ut grejer! =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan jag undrar om man kan anställa dig för att göra sminkningar och hår inför bal? jag och mina tjej kompisar är jätte intresserade och om jag inte mins fel så gjorde du det förra året åt min syster! Hon tyckte du och din vänn var jätte duktiga och rekomenderade er till mig.

    Hör gärna av dig till mig på min blogg eller maila mig på kimmie_22nyc@hotmail.com

    Tack på förhand
    Kristin :D

    SvaraRadera

Här får du ställa en fråga om du har den eller bara säga vad du har på hjärtat! Here you can write your question or just say what comes to your heart!