tisdag 2 november 2010

Even closer..









Alla bilder tagna av mig, eftersom jag tycker ögon är något av det vackraste som finns och det som säger mest om oss.. 1:a bilden är min syster som har fått färgen av vår mamma (2:a bilden) hennes ögon är mer kallt gröna än vad mammas är, typ en förtrollad vårskog.. mammas ögon är mer höstiga, som när hösten precis har kommit och solen ligger på som varmast och alla färgerna kommer fram på trädens fallna löv.. på 4:e bilden är christinas ögon som jag tycker påminner mig om hur det hade vart om antarktis hade korallrev.. 5:e bilden är Josefine, hennes ögon är påminner mig om varm honung, typ kanderade nötter.. smält socker.. 6:e är sara.. hennes ögon påminner mig om en kall sjö uppe i snöiga bergområden.. 7:e bilden är nadia, hennes ögon är sådär varma, gyllende.. nymalda kaffebönor och som har kastats över nyfallna löv.. vad ser ni när ni kollar in i någon annans ögon? please don't make it dirty.. hahaha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du ställa en fråga om du har den eller bara säga vad du har på hjärtat! Here you can write your question or just say what comes to your heart!