torsdag 18 november 2010

Macadamia Healing Oil Treatment Recension



Mitt hår är lockigt, poröst, tjockt som tusan och ganska torrt..  Ibland sover jag med balsam i håret, olivolja eller inpackning och det bara suger upp all näring då det är så uttorkat. När jag läste om denna serien och såg hur bra recensioner de fått så tänkte jag, det är lika bra å köra så får vi se vad som händer.... Gud vad jag är glad att jag gjorde det. Det är som att jag har ett helt annat hår sen jag började med dessa produkter. Det är glansigt, lätt hanterligt, mjukt och doftar ljuvligt, värt varenda krona. 

Man tar ca 1 1/2 pump från Healing Oil Treatment och 1 1/2 pump ifrån Nourishing Leave in Cream och fördelar jämnt över handflatorna sedan drar man det över håret, ifrån rötterna ut till topparna. Jag har lagt produkterna i handdukstorkat fuktigt hår och fönat det torrt.. Förut kunde jag inte ens föna mitt hår för jag såg ut som ett ruggigt lejon men nu blir det bara mjukt, glänsande och härligt!


Det enda negativa som det kan vara med denna produkt är priset, 299:- för 125 ml. Men det finns 30 ml för 105:- om man är osäker och vill prova. Jag kommer garanterat att köpa på mig ett helt paket till när mina produkter är slut! Så ja, 5/5 och jag är kräsen med hårgrejer!

Swoosh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du ställa en fråga om du har den eller bara säga vad du har på hjärtat! Here you can write your question or just say what comes to your heart!