onsdag 3 november 2010

Snow Fairy Lip Tint

När jag ändå var förbi Lush idag så är det ju sjukt svårt att låta bli annat smått och gott så jag passade på att lägga vantarna på Snow Fairys Lip Tint också.. Det luktar lika ljuvligt av bubbelgum som dushgelen gör och gör läpparna mjuka och oemotståndliga! Sen blev det en Lip Dip (Sherbert, cranberry and lemon flavour lip scrub). Jag trodde inte att den skulle göra så mycket för mina torra läppar men gud vad den skrubbade bort det torra! Helt grymt skönt! Dessutom doftar och smakar (ja det går att smaka på, Lush har bara naturliga ingredienser i sina produkter;) det helt sjukt gott! Oj oj, given favorit! Får ursäkta att jag ser helt galet sliten ut, precis vart på bodypump...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här får du ställa en fråga om du har den eller bara säga vad du har på hjärtat! Here you can write your question or just say what comes to your heart!